Ana içeriğe atla

BANGTAN BOYS -BTS-

İlk defa üye tanıtımı yapacağım için hem heyecanlı hem de mutluyum . Bu grup gerçekten başarılara imza atacak diye umut ediyorum.O ışığı gördüm yani... :)
Bakın gençler bunu 26.07.2013 tarihinde yazıyorum. BTS'i ilk çıkışlarından beri takip ediyorum ve Türkiye'deki ilk A.R.M.Y'lerden biriyim... NU'EST'e sarktığınız gibi bunlara da sarkmayın.. Ya da daha önce Fan olanlara saygı duyun !! Ben ilk keşfettim diyorummm :)


Big Hit Şirketinin(JYP'nin alt şirketi) 7 kişiden oluşan ilk Hip-Hop grubu.
 
Rap Monster**Ji Min**J-Hope**V**Jung Kook**Jin**Suga
 


                                                                  SUGA

Adı: Min Yoon Gi (민윤기)  -Min Yun Ki-
Sahne Adı: SUGA (슈가)   -Şuga-
Doğum Tarihi: 9 Mart, 1993
Poziyonu: Rapper
 


 
 

J-HOPE
 
 Adı: Jung Ho Seok / 정호석 --Jong Ho Sok-
Sahne Adı: J-Hope  --Jey Hop--
Doğum Tarihi: 18 Şubat 1994
Pozisyon: Rapper, Dans

Memleket:Gwanju
 


RAP MONSTER
Adı: Kim Nam joon / 김남준--Kim Nam Jun--
Sahne Adı: Rap Monster --Rep Monsto--
Doğum Tarihi:12 Eylül 1994
Pozisyon: Rapper, Lider
Lakabı: RapMon
''Underground günlerimde, sahne ismi olarak Runch Randa’yı kullanırdım. Bu ismi arkadaşım (beni raple tanıştıran arkadaşım) ve benim dikkatimizi çeken Maple Story karakterinden aldım.''
 
 
JİN
 
Adı: Seok Jin Ah/석진아-- Sok Jin A--
Sahne Adı: Jin/진-- Jin--
Doğum Tarihi: 4 Aralık1994
Pozisyon: Vokal, Görsellik,grubun yüzü
 


 
Ji Min
 Adı:Park Ji min (지민)
Doğum Tarihi:13 Ekim 1995
Pozisyon: Dans ,vokal
Memleket:Busan <3
 '' Aslında ben ne tür bir sahne adı kullanacağıma bakıyordum , bir sahne ismi almak istiyordum. Seçimlerimden bazıları ; Baby J , Baby G Ve Genç Çocuk idi, Ama ben gerçek adımı kullanmaya karar verdim. ( Suga: Biz “Jimin” ‘in kulağa daha iyi geldiğine karar verdik.) ''


 

 
V
Sahne Adı: V (뷔)
Gerçek Adı: Kim Tae hyung (김태형)--Kim Teyong--
Pozisyon: Vokal
Doğum Tarihi: 30 Aralık, 1995
 '' Üyeler beni 4D diye çağırır. Cidden bunu neden yaptıklarını bilmiyorum. (Rap Monster: Şu anki gibi boş bir ifadesi olduğunda cidden 4D gibi görünüyor/ J-Hope: Bence V’nin 4D’liği sayesinde eğlence programlarında gösterecek çok etkileyici yani oluyor.)''

 





Jung Kook

Adı: Jeon Jung Kook
Doğum Tarihi:1 Eylül 1997
Pozisyon: Maknae, Vokal, Dans, Rapper
Memleket:Busan <3
Lakabı:Golden Maknae :)




2010'dan beri Big Ent. altında eğitim görüyorlar ve son olarak 12 Haziran 2013'de ''NO MORE DREAM'' şarkısıyla çıkış yaptılar :) Grubun fanlarına ilk önce Banger dediler ama şimdi A.R.M.Y geçerli :)
 
Biraz da videolara göz atalım :)



Kolay anlamanız için Türkçe altyazılı videosunu ekledim ama siz genel olarak Offical videosunu izleyin :)
Bu arada such a liar ve şi mi şi mi ya dedikleri kısım o kadar tatlı ki.Ayrıca Jung Kook'u da gördünüz değil mi Arasso omma cıgım ... derken ne kadar tatlı
Ve absleri gördünüz değil mi ? Ji Min açıyor yanılmıyorsam :)
Demiştim size çocuklar işi biliyor diye :)

Bu da ikinci şarkılar Bulletproof :)
Güçlü dans hareketlerini göstermişler. Yalnız bu videonun altyazısı çok doğru değil. Sadece kimin kim olduğunu tanıyın diye ekledim.


Bu Bangtan Boys'un ilk tanıtımıydı.Yakında başka videolar ve resimler ile geri döneceğim.Sırf şu tanıtıma 2,5 saatimi ayırdım.Çünkü yeteri kadar bilgi bulunmuyor.Yeni bir grup,herkes tanımasın :D
 
WE ARE BULLETPROOF!

 
 

Yorumlar

  1. Tam bir kore hayranıydım şimdi daha çok oldum ellerine sağlık çok güzel tanıtmışsın teşekkür ederim gamsahamnidaaa ^.^ chu...

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş yalnız ben bıraz gerıden takıp edıyorum. ��Kusura bakma ( ya bu grupttakılerın cower ları varmış bulabılırmısın ben elımden geldkiınce bıseyler aradım ama yok arkadaş bulunmu ya����

    YanıtlaSil
  3. Jın en büyük ve 1992 li diye biliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tek bildiğiniz bu kadarsa hiç army olmayın

      Sil
    2. Katılıyorum

      Sil
    3. Merhaba bir şey sorabilir miyim? siz yanıt verenler army misiniz ??

      Sil
    4. Kız tek bildiğim bu demiş mi? Cidden laf atmak için laf atmayın.

      Sil
  4. Haklısın en büyük Jin :) İlk çıktıklarında bilgiler böyleydi ben de değiştirmek istemedim :)

    YanıtlaSil
  5. Allahım bunlar ne ya....xd:D

    YanıtlaSil
  6. Çok tatlılar değil miii ? ^^ :)

    YanıtlaSil
  7. doğru onlar jimin in abs leri hatta böyle arkalarını dönüyorlar jiminde hepsinin sırtına basıyor falan çok iyi orası
    ve bencede jungkook ne güzel diyor tamam anne diye ya
    jinin grubun yüzü olduğunu bilmiyordum teşekkürler
    ve sana yine katılıyorum en sevdiğim kısım bu
    (such a liar şimi şimi ya)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk tanıdığım zamanlar jungkook ve jimini ayıramıyordum :) Ama şimdi nerde görsem tanırım :P Yorumun için teşekkür ederim :)

      Sil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  9. jimin 13 eylül değil mi ?

    YanıtlaSil
  10. jungkook 1997 li bende öyleyim kan gurubu a benimde öyle eylülün birinde doğmuş. Makneee<3 diğer gruplardan o kadar çok farklılar ki Bts grubunun diğerki gruplardan farkı nedir diye sorsalar bir sürü şey sıralıyabilirim. Birincisi hepsi birbirinden çok tatlı hepsinin ayrı ayrı özelliği var. j hope çok derecede dansçı. jungkook ta öyle tabi. Jimin in bebek bi yüzü/var. Jin çok güzel yemek
    yapıyor . Rap monster harika bir yazar ve rap adına çok iyi söylüyor. Ama soğan doğrayamaz :) Jin çok iyi doğrıyor öyle bir videoları var :D V ye gelince farklı bir gezegenden gelmiş diyorlae. Bence de öyle kamera arkalarında çok farklı ama şaekılarına gelince farklı bir kişiliğe bürünüyor. Fotoğraflardada öyle. Bir sürü funny moment diye videoları var.. Suga ya gelince çok ağır konuşan birisi. üyeler diyor zaten bunu. Gerçekte nasıl bilemem ama fanlarına hep sevgi gösterileri yapıyor tatlıcık tatlıcık. Ve Suga fanlarını çok düşünüyor onlara fotograf ve mektup yolluyor. Google da var bunun üzeeine videosu. Bilgiler çin teşekkürler tekrar ettim senin sayende :)) Tam gaz devam :D bts <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar çok sey bildini mi kanıtlamaya calışıyorsun.hiç kimse benim kadar army olamaz

      Sil
    2. ne biliyorsan bize de söyle koreye mi gittin korece mi biliyon ne yaptında böyle iddialı konuşabiliyorsun

      Sil
  11. ben onlar için korece oğrendım V ve Junkook ask I love you

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. V ve jungkoooooooook✌️✌️💜💜♥️♥️♥️⭐️⭐️😂

      Sil
    2. V ve jungkoooooooook✌️✌️💜💜♥️♥️♥️⭐️⭐️😂

      Sil
  12. v benimdir kimseye yar etmemm

    YanıtlaSil
  13. BTS'yi ilk keşfedenler olman güzel de böyle sarkmayın falan demen saçma olmuş.

    YanıtlaSil
  14. Yaptığın şey biraz sorunluca. Bu bir grup ve sevmek en doğal hakkımız. Yani ilk keşfettiysen ne oldu? Kendini bu şekilde savunamazsın. Üzgünüm, ama bu sözleri hakettin...

    YanıtlaSil
  15. ay yerim ben onları çok şirinler harikalar ya ben onlarla görüşmek içn canımı bile veririm

    YanıtlaSil
  16. bence hepsi birbirinden tatlı ama kalbim "V" ' ye ait .ah çok seviyorum
    be abi dedim gibi hepsi tatlı .sarenhe "BTS" :)

    YanıtlaSil
  17. Açıkçası BTS'i ilk tanıyanlardanım diyerek böbürlenmen hiç hoşuma gitmedi. Biz onları daha önceden tanıyamadıysak bu bizim suçumuz değil.Ben henüz 1 yıldır BTS fanıyım ama emin ol en az senin kadar ben de onları seviyorum ve en az senin kadar ben de onları iyi tanıyorum. Verdiğin bilgiler için teşekkürler bu arada, çok yardımcı oldu ❤ . (yazdığım hiç bişeyi kötü algılama lütfen ❤❤ )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında bu böbürlenmek değil, orada biraz şaka yapmıştım. Eski kore fanları her zaman böyle der :D Eğer öyle bir şey yapsaydım her yerde tanıtımını yapmazdım :)
      Yorumun için teşekkür ederim :)

      Sil
    2. bts i ne zamandan beri bildiğin önemli değil önemli olan onları kalben sevmek

      Sil
  18. Arkadaşlar galiba yanlış anlaşılmışım. Görüyorum ki birçoğunuz böyle düşünüyor. Bu yüzden hata bende. İlk ben tanıdım sarkmayın falan demem tamamen şaka amaçlıdır. Sarkmamanızı istesem hiç böyle tanıtım yapmam yani kimse üstüne alınmasın. Bu olay üstüne alınması gerekenler içindi ve onlarda mesajı aldılar. Lütfen BTS'i sevmeye devam edin <3

    YanıtlaSil
  19. Jiminin snapchatini bilen varsa soyleyebilirmi diğer bts uyeleride olur kaç aydir ariyorum bulamiyorum cildiricam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Jimin'in snapchatinin olup olmadığını bilmiyorum :(

      Sil
  20. Jimin ve jungkook yazildigi gibimi okunuyor

    YanıtlaSil
  21. Jimin yazıldığı gibi okunuyor.
    Jungkook ise çongguk okunuyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır jimin yazıldığı gibi okunmuyor bende çıkış tarihlerinden bu yana army'im çok fazla hata var jimin cimin diye okunur soy ismide park pak diyedir j'ler c diye okunur jin cin diye jeon Jungkook con conguk kim namjoon kim namcun 2017 yılındayız bunları şimdiye kadar bilmen gerekirdi

      Sil
    2. 2013 yılında yazdığım yazıyı güncelleme ihtiyacı duymadım. Yorumun için teşekkür ederim :)

      Sil
  22. Ya ben bu 7 güzel adama bayılıyorum iyiki varlar . Hepsini ayrı ayrı çokk seviyorum ama jimin in yeri ayrı 💙 gskahskb I Love you

    YanıtlaSil
  23. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  24. Yanıtlar
    1. Normalde Jıon diye okunuyor ama hızlı söylendiğinde ve günlük kullanımda Jon :)

      Sil
  25. Ve şu an yıl 2017. Billboard kazanan ilk Koreli grup oldular, iTunes listelerinde 1. sıraya yerleşebilen ilk Koreli grup oldular. 3 gün önce DNA klibini yayınlayarak dünyayı salladılar. The Chainsmokers gibi çok mükemmel sanatçılarla birlikte çalıştılar... Ve daha çok şey.. Gerçekten ARMY olmaktan, BANGTAN hayranı olmaktan o kadar gurur duyuyorum ki! İyi ki BANGTAN'ın ARMY'leriyiz.. ������

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BANGTAN SONYEONDAN FOREVER ♡♡

      Sil
    2. Yıl 2019 ve BTS o kadar büyüdü ve hayran kitlesi o kadar genişledi ki diğer bütün grupları geride bırakarak 1.sıraya geçti.Ilk yıllarda ücretsiz bilet dağıtmaya çalışırken şimdi ise milyonlarca kişi bilet bile bulamıyor. Onlar haketti.Zamanında çektikleri ve katlanmak zorunda kaldıkları kötü şartların karşılığını alıyorlar.K-pop konusu açıldığında bile nefret eden kişiler direkt olarak BETESE lafını kullanıyor.Ne kadar sevmeseler de o kadar biliniyor ki nefret eden kişiler bile direkt olarak BETESE diyor.Ben onların hayranıyım ben bir ARMY im onların destekçisi ve takipçisiyim,sonuna kadar da kararımdan geri dönmeyeceğim. Fighting ARMY!

      Sil
  26. Tanitim günleri vardı daha düne kadar bts diye o zamandan tanıdım taa iyiki tanimisim ❤❤❤

    YanıtlaSil
  27. Yaa ben koreye daha yeni yeni hayran oldum.Bu grubu da gerçekten sevdim 2 3 aydır takip ediyorum ama suratlarını ezberleyemiyorum siz nasıl ayırt ediyorsunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zamanla alışıyorsun. Bir öneri olarak şunu söyleyebilirim. M Countdown adlı müzik şovu sözlerin kimi söylediğini yazıyor oradan bakabilirsin. Ya da tek tek üyelerin resimlerini aratıp öğrenebilirsin :D

      Sil
  28. Emeğinize sağlık, çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  29. Jungkook nasıl okunuyor

    YanıtlaSil
  30. Ya ben Jimini çimin diye söylüyorum ama zaten bence öyle okunuyo. Kore aksanıyla o şekilde yani Çimin şelkinde okunuyo. Bende o şekilde tercih ediyorum. Bir yanlışım varsa lütfen bana söyleyin ki yanlışımı düzelte bileyim. Şimdiden teşekkür ederim 🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Jimin diye okunmadığı kesin :) Ben Cimin demeyi tercih ediyorum. Hangılla yazıldığında Jimin'in baş harfi C ile Ç arasında bir ses . Yani bence Cimin de doğru Çimin de doğru :)

      Sil
  31. JUNGKOOK JONKUK DİYE Mİ YOKSA JANKUK DİYE Mİ OKUNUYOR ÇOK ARAŞTIRDIM AMA HERYERDE FARKLI YAZIYOR

    YanıtlaSil
  32. Jin'in tam ismini girmemen ve doğum yılına 94 yazman?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çıkışlarından 1,5 ay sonra tanıtım yazısını yazdım. O zamanlar bilgiler böyleydi ama şimdi güncelledim. 2018 tanıtımı :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

God Of Study :)

                                              GOD OF STUDY Adı: 공부의 신 (Gongbueui Shin) / God of Study / Lord of Studying Tür: Komedi Bölüm Sayısı: 16 Yayıncı Kanal: KBS2 Yayın Tarihi: 4 Ocak 2010 İlk dizimizin tanıtımı hayırlı olsun :) Bu dizinin benim hayatıma katkısı çok büyüktür. İlk dizim değil fakat verdiği mesaj beni çok etkilemişti. Konusuna gelirsek ;    Avukat olan Kang Ho'nun eski lisesi kapanma aşamasındadır.Çünkü okuduğu okul zamanla Kore'nin en kötü lisesi haline gelmiştir .Yetkililer, okullarını kapanmaktan kurtarmak için bir avukata başvurmak zorunda kalır. Tabii bu da bizim Kang Ho ahjussidir. Okulu kapanmaktan kurtarmak içinse okuldan 5 öğrenciyi Kore'nin en iyi üniversitesine göndereceğine söz vermiş ve onların özel öğretmenleri olmuştur.Şimdi sıra geldi 5 öğrenciyi tanımaya :) Yoo Seung Ho ( 유승호 ) - Hwang Baek Hyun Baek Hyun büyükannesi yaşayan ve hayatındaki en önemli kişi olmakla beraber en değerlisidir.Diğer karakterlere bakı

Kardeş Gruplar*

Bugünün ilk konusunu kardeş gruplar... :) Kore'de her grup bir şirkete bağlıdır. Bu yüzden ortaya kardeş gruplar çıkar. Genellikle - ya da tamamen- aynı şirkette olanlar kardeş grupturlar. İlk olarak SHINEE ve f(x)  Aslında onlara kardeş grup diyemeyiz. Onlar birbirlerinin kız ve erkek versiyonları. Shinee 2008 yılında kuruldu. Ardından da 2009-2010 yılında f(x) kuruldu. Yani Shinee'nin kız versiyonu. :) F(x): Victoria, Luna, Amber,Sulli, Krystal Shinee: Onew, Jonghyun, Min Ho, Key, Taemin Videodaki sıraya göre gidersek:                                                            Rapçiler Min Ho ve Amber  Grubun sevimlileri Key ve Sulli Maknaeler Taemin ve Krystal Ana vokallar Jonghyun ve Luna Liderler Onew ve Victoria Sıradaki grup Videoda da gördüğünüz gibi ; B.A.P ve SECRET :) Onlarda kardeş grup. Aynı şirketin elemanları :) TS Ent.e bağlılar :) Ama onlar Birbirlerinin kız veya erkek versiyonları değiller :)