Ana içeriğe atla

God Of Study :)

                                              GOD OF STUDY

Adı: 공부의 신 (Gongbueui Shin) / God of Study / Lord of Studying
Tür: Komedi
Bölüm Sayısı: 16
Yayıncı Kanal:
KBS2
Yayın Tarihi: 4 Ocak 2010

İlk dizimizin tanıtımı hayırlı olsun :) Bu dizinin benim hayatıma katkısı çok büyüktür. İlk dizim değil fakat verdiği mesaj beni çok etkilemişti. Konusuna gelirsek ;

 

 Avukat olan Kang Ho'nun eski lisesi kapanma aşamasındadır.Çünkü okuduğu okul zamanla Kore'nin en kötü lisesi haline gelmiştir .Yetkililer, okullarını kapanmaktan kurtarmak için bir avukata başvurmak zorunda kalır. Tabii bu da bizim Kang Ho ahjussidir.
Okulu kapanmaktan kurtarmak içinse okuldan 5 öğrenciyi Kore'nin en iyi üniversitesine göndereceğine söz vermiş ve onların özel öğretmenleri olmuştur.Şimdi sıra geldi 5 öğrenciyi tanımaya :)


Yoo Seung Ho ( 유승호 ) - Hwang Baek Hyun
Baek Hyun büyükannesi yaşayan ve hayatındaki en önemli kişi olmakla beraber en değerlisidir.Diğer karakterlere bakıldığında en asi çocuğumuz diyebiliriz.Onun karizmasıda tam olarak bu oluyor :)



                                         Lee Hyun Woo ( 이현우 )- Hong Chan Doo
Lee Hyun Woo'yu ilk olarak bu diziyle tanıdım ve tam anlamıyla müptelası oldum. Gerçekten çok sevimli biridir.Neyse ki ''To the beautiful you dizisiyle artık daha ünlü oldu(haketti de :))
Hong Chan Doo bu dizide zengin bir ailenin çocuğu ve dansa tutkulu biridir :) Tabii işin içinde zengin baba olunca hayaller yalan olur.Ama bakalım hayallerini gerçekleştirebilecek mi?
Lokantacı ailenin tek çocuğu.Çalışmaya gerçekten istekli birisi.Bu yüzden de özel sınıfa katılmaya karar verir.

Diğer bir zengin ailenin çocuğudur.Okulla arasının olmasının sebebi ise farklıdır.Bu yalnız hayatına tek iyi gelen şey sevdiği insandır.

Babasını kaybetmiş ve annesiyle bar tarzı bir mekan işletirler.Fakat bundan ve annesinin evli bir adamla beraber olmasından hiç hoşnut değildir.Sırf bu yüzden üniversiteye gitmeye karar verir.
 
 
Şimdi sıra geldi benim yorumlarıma ''Dikkat spoiler içerebilir :D''
Eğitim hayatı o kadar güzel işlenmiş ki .Tabi dizinin içinde biraz da aşk vardı.Olmazsa olmaz :D
Özel sınıfta bu denli zor bir eğitim görerek hayatta kalmak zor olmalı :D Bu dizi hayatıma nasıl etki etti derseniz hemen şöyle kısaca açıklayayım.
Dizide verilen ders çalışma taktikleri çoğunlukla işe yarıyor.Diziyi izledikten sonra ben de kendime bir amaç edindim ve çalışmaya başladım . İlk amacım kolaydı.Takdir almak ve ben bunu gerçekten başardım .Hala o çalışma azmimi unutamıyorum gerçekten bu dizi sayesinde oldu :)

Hemen diziye tekrar dönüyorum .
Baek Hyun'a bu dizide çok kızmıştım.Hyun Jung'u bırakıp nasıl Pul Ip'e aşık oldu.Diğer kıza yazık değil mi? ''Soba soba '' diye peşinden koştu kızz yazık değil mi ?

Bong Goo sana da yazık .Çok üzülmüştüm.Ders çalışacağım diye kendini ne kadar yordun be evladım.Ama taktiklerine hastaydım :D Hele o saçını bağlaman :D
 
Şu adama hiç mi acımadınız? Ahjussi sizi adam edeceğim derken ne çekti be... Gerçi çok sert yöntemler uyguluyordu siz de haklısınız :)
Özellikle Baek Hyun ve Chan Doo 'yu amuda kalkmış bir şekilde ders çalıştırması :)
 

Bu dizinin en güzel yanı bence kamp yapılmasıydı.Bu dizi sayesinde hem ders çalışmayı hem de çevremdeki insanları umursamayı öğrendim.

 


 

 
Seung Hoo her zaman böyle şirin olmamalısın :D



 

 
Ayrıca dizinin OSTları da çok güzeldir




Resimlerin ve bazı bilgilerin kaynağı Korea-fans'tır

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

BANGTAN BOYS -BTS-

İlk defa üye tanıtımı yapacağım için hem heyecanlı hem de mutluyum . Bu grup gerçekten başarılara imza atacak diye umut ediyorum.O ışığı gördüm yani... :) Bakın gençler bunu 26.07.2013 tarihinde yazıyorum. BTS'i ilk çıkışlarından beri takip ediyorum ve Türkiye'deki ilk A.R.M.Y'lerden biriyim... NU'EST'e sarktığınız gibi bunlara da sarkmayın.. Ya da daha önce Fan olanlara saygı duyun !! Ben ilk keşfettim diyorummm :) Big Hit Şirketinin(JYP'nin alt şirketi) 7 kişiden oluşan ilk Hip-Hop grubu.   Rap Monster**Ji Min**J-Hope**V**Jung Kook**Jin**Suga                                                                     SUGA Adı: Min Yoon Gi (민윤기)  -Min Yun Ki- Sahne Adı: SUGA (슈가)   -Şuga- Doğum Tarihi: 9 Mart, 1993 Poziyonu: Rapper       J-HOPE     Adı: Jung Ho Seok / 정호석 --Jong Ho Sok- Sahne Adı: J-Hope  --Jey Hop-- Doğum Tarihi: 18 Şubat 1994 Pozisyon: Rapper, Dans Memleket:Gwanju   RAP MONSTER Adı: Kim Nam joon / 김

Kardeş Gruplar*

Bugünün ilk konusunu kardeş gruplar... :) Kore'de her grup bir şirkete bağlıdır. Bu yüzden ortaya kardeş gruplar çıkar. Genellikle - ya da tamamen- aynı şirkette olanlar kardeş grupturlar. İlk olarak SHINEE ve f(x)  Aslında onlara kardeş grup diyemeyiz. Onlar birbirlerinin kız ve erkek versiyonları. Shinee 2008 yılında kuruldu. Ardından da 2009-2010 yılında f(x) kuruldu. Yani Shinee'nin kız versiyonu. :) F(x): Victoria, Luna, Amber,Sulli, Krystal Shinee: Onew, Jonghyun, Min Ho, Key, Taemin Videodaki sıraya göre gidersek:                                                            Rapçiler Min Ho ve Amber  Grubun sevimlileri Key ve Sulli Maknaeler Taemin ve Krystal Ana vokallar Jonghyun ve Luna Liderler Onew ve Victoria Sıradaki grup Videoda da gördüğünüz gibi ; B.A.P ve SECRET :) Onlarda kardeş grup. Aynı şirketin elemanları :) TS Ent.e bağlılar :) Ama onlar Birbirlerinin kız veya erkek versiyonları değiller :)