Ana içeriğe atla

SNSD Jessica

Bildiğiniz gibi 2014 SM Skandalları'nda az çok bu konudan bahsettim. Şu an ise kendi düşüncelerimi paylaşmak istiyorum.

İnternette o kadar çok haber okudum ki açıkçası hangisi doğru hangisi yanlış veya kim doğru söylüyor kim yalan söylüyor? Bunlar o kadar belirsiz ki. Eminim sizde aynı şeyleri yaşadınız. Herkesin farklı bir görüşü var. Öncellikle SONE değilim. Ama Girls Generation'ı bir SONE kadar olmasa da takip ederim. Ve grupta Jessica benim için önemli bir yeri vardır. Görünüşünden önce ses rengini gerçekten çok beğeniyorum. Davranışları ve tarzını da ilgimi çekiyor. Hani insanlar ona ICE PRINCESS diyorlar ya o kadar hoşuma gidiyor ki. Aslında bana hiç öyle biri gelmedi belki ben de onun gibi olduğum içindir :)

Neyse yukarıdaki yazdıklarım çok önemli şeyler değil. Sonuçta bunlar kişiden kişiye değişir. Asıl konumuza gelirsek ben Jessica'nın ihanete uğradığını düşünüyorum. Herkes SM'i suçluyor ama ben en çok GG'yi suçluyorum. Farkındaysanız Jessica SM'den değil GG'den atıldı. Eğer grup arkadaşları istemeseydi böyle bir şey kesinlikle olmazdı.Buna nasıl karar verdiler hala anlamıyorum. Ya siz SNSD'siniz. K-pop'un en önemli isimlerinden.. Sorunlarınız varsa bunu halledebilirdiniz. Dağılmayacak kız grubu diye sorsalar ben direkt GG diye cevap verirdim.

Ayrıca SNSD'nin verdiği tepkiler de hiç hoşuma gitmiyor. Hani sadece SM'i suçlayanlara soruyorum. Eğer bunu sadece SM yapmış olsaydı GG böyle olur muydu? Her şey güllük gülistan. Tamam yas tutmalarını beklemiyorum ama bu yaptıkları çok fazla. Önümüzde bir EXO örneği var. 2 yıllık grup KRIS gittiğinde bile daha büyük tepki vermişlerdi. Siz 15 yıllık KARDEŞinizi hiçe saydınız.
Bir de şöyle bir dedikodu var. Jessica bir albüm daha yapıp o zaman ayrılmayı planlıyormuş. Bunu da aklım almıyor o zaman niye 3 senelik sözleşme imzaladı? Her neyse bu da gerçekse eğer ona da yuhlar olsun. Bir marka için imajından vazgeçmek.. 





Özet geçersek SNSD benim için hep 9 kişi olarak kalacak :) Eğer sıkılmadan okuduysanız ne mutlu bana :))

Dipnot: Acaba SNSD'den kimler Jess'in gitmesini istedi? bunu gerçekten merak ediyoruumm =)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

God Of Study :)

                                              GOD OF STUDY Adı: 공부의 신 (Gongbueui Shin) / God of Study / Lord of Studying Tür: Komedi Bölüm Sayısı: 16 Yayıncı Kanal: KBS2 Yayın Tarihi: 4 Ocak 2010 İlk dizimizin tanıtımı hayırlı olsun :) Bu dizinin benim hayatıma katkısı çok büyüktür. İlk dizim değil fakat verdiği mesaj beni çok etkilemişti. Konusuna gelirsek ;    Avukat olan Kang Ho'nun eski lisesi kapanma aşamasındadır.Çünkü okuduğu okul zamanla Kore'nin en kötü lisesi haline gelmiştir .Yetkililer, okullarını kapanmaktan kurtarmak için bir avukata başvurmak zorunda kalır. Tabii bu da bizim Kang Ho ahjussidir. Okulu kapanmaktan kurtarmak içinse okuldan 5 öğrenciyi Kore'nin en iyi üniversitesine göndereceğine söz vermiş ve onların özel öğretmenleri olmuştur.Şimdi sıra geldi 5 öğrenciyi tanımaya :) Yoo Seung Ho ( 유승호 ) - Hwang Baek Hyun Baek Hyun büyükannesi yaşayan ve hayatındaki en önemli kişi olmakla beraber en değerlisidir.Diğer karakterlere bakı

BANGTAN BOYS -BTS-

İlk defa üye tanıtımı yapacağım için hem heyecanlı hem de mutluyum . Bu grup gerçekten başarılara imza atacak diye umut ediyorum.O ışığı gördüm yani... :) Bakın gençler bunu 26.07.2013 tarihinde yazıyorum. BTS'i ilk çıkışlarından beri takip ediyorum ve Türkiye'deki ilk A.R.M.Y'lerden biriyim... NU'EST'e sarktığınız gibi bunlara da sarkmayın.. Ya da daha önce Fan olanlara saygı duyun !! Ben ilk keşfettim diyorummm :) Big Hit Şirketinin(JYP'nin alt şirketi) 7 kişiden oluşan ilk Hip-Hop grubu.   Rap Monster**Ji Min**J-Hope**V**Jung Kook**Jin**Suga                                                                     SUGA Adı: Min Yoon Gi (민윤기)  -Min Yun Ki- Sahne Adı: SUGA (슈가)   -Şuga- Doğum Tarihi: 9 Mart, 1993 Poziyonu: Rapper       J-HOPE     Adı: Jung Ho Seok / 정호석 --Jong Ho Sok- Sahne Adı: J-Hope  --Jey Hop-- Doğum Tarihi: 18 Şubat 1994 Pozisyon: Rapper, Dans Memleket:Gwanju   RAP MONSTER Adı: Kim Nam joon / 김

Kardeş Gruplar*

Bugünün ilk konusunu kardeş gruplar... :) Kore'de her grup bir şirkete bağlıdır. Bu yüzden ortaya kardeş gruplar çıkar. Genellikle - ya da tamamen- aynı şirkette olanlar kardeş grupturlar. İlk olarak SHINEE ve f(x)  Aslında onlara kardeş grup diyemeyiz. Onlar birbirlerinin kız ve erkek versiyonları. Shinee 2008 yılında kuruldu. Ardından da 2009-2010 yılında f(x) kuruldu. Yani Shinee'nin kız versiyonu. :) F(x): Victoria, Luna, Amber,Sulli, Krystal Shinee: Onew, Jonghyun, Min Ho, Key, Taemin Videodaki sıraya göre gidersek:                                                            Rapçiler Min Ho ve Amber  Grubun sevimlileri Key ve Sulli Maknaeler Taemin ve Krystal Ana vokallar Jonghyun ve Luna Liderler Onew ve Victoria Sıradaki grup Videoda da gördüğünüz gibi ; B.A.P ve SECRET :) Onlarda kardeş grup. Aynı şirketin elemanları :) TS Ent.e bağlılar :) Ama onlar Birbirlerinin kız veya erkek versiyonları değiller :)